уторак, 10. јун 2008.

IP change IP promena

PODSECAM DA JE PO PRAVILIMA GOOGLE OGLASA ZABRANJENO POZIVANJE POSETILACA DA KLIKAJU NA OGLASE!!!

Za one koji imaju problema sa promenom IP adrese uz pomoc alata koji dolaze uz programe u ovom blogu,predlazem da isprobaju ovaj program.

Program ce raditi sa modemima koji su u rezimu ruter DSL,ADSL,ADSL2(+),a komuniciraju pomocu telnet protokola,drugim recima ako mozete pristupiti ruteru,kucajuci najcesce 192.168.1.1 username i password(sto je slucaj kod vecine modema) ovaj program ce raditi.

Odavde cemo skinuti program.

Raspakovacemo rar fajl IPchanger i naci fajl doit.rpc i otvoriti ga pomocu beleznice(notepad) zbog uredjivanja.

U beleznici cemo videti:

---
h 192.168.1.1
c
p 2000
s LOGIN
p 1000
s #13
p 2000
s PASS
p 1000
s #13
p 2000
s reboot
s #13
p 15000
d

---

umesto 192.168.1.1 - IP vasega modema;
umesto LOGIN - vas login;
umesto PASS - vas password;
p 15000 - pauza za promenu vase IP, u milisekundama.
ovo je primer ako je potrebna jedna minuta:
p 60000

Za promenu IP adrese pokrenuti autoTln.exe

Na slici u fajlu koji ste skinuli mozete videti kako sam podesio moj Huawei MT882 ruter,jer se sa originalnim podesavanjima zaglupljivao,nije imao dovoljno vremena da odradi svaki korak ovoga programa.

U slucaju zaglupljivanja rutera resetujte ruter i racunar!

Otvorite ovaj sajt da bi videli vasu IP adresu a kada program odradi otvorite ponovo i pogledajte da li se adresa promenila.

EDIT UREDJENO 11.06.2008

Dobro bi bilo da korisnici ovoga programa napisu koji modem koriste.
Moze biti korisno za one koji zele da isprobaju program a kako potvrda da je kompatibilan sa njihovim modemom.
Molim korisnike da im ne bude tesko da ostave komentar,hvala unapred!

PODSECAM DA JE PO PRAVILIMA GOOGLE OGLASA ZABRANJENO POZIVANJE POSETILACA DA KLIKAJU NA OGLASE!!!

Kliknite na komentare i posalji isti

42 коментара:

Анониман је рекао...

@homerruma:Stvarno si car!

homerruma је рекао...

Ma jok ja,nego na kojem modemu si ga koristio?

Анониман је рекао...

d-link dsl-320t.
Inače je odličan , samo kada sam ga koristio u bridge modu, dešavalo se da jednostavno ne pokrene ponovo konekciju ili je uopšte ne prekine.Nikako nisam mogao da skontam zbog čega se to dešavalo.
Može biti da je zbog moje "aždaje" od 6-7 godina?
Ovako radi po čitav dan sa RSD-om i radi perfektno.
Sad je malo počeo da štuca RSD -dugo čeka da ponovo krene, ali pouključivao sam sto čuda pa mi zato došlo ono za aždaju (P4 1.7)

homerruma је рекао...

O.K.
Dobro bi bilo da korisnici ovoga programa napisu koji modem koriste.
Moze biti korisno za one koji zele da isprobaju program a kako potvrda da je kompatibilan sa njihovim modemom.
Molim korisnike da im ne bude tesko da ostave komentar,hvala unapred!

shamanNS је рекао...

Ajd čisto da napomenem da je izašla nova verzija RSD-a (0.572)u kojoj je po rečima autora rešen mali bug koji se javljao pri čekanju nove IP adrese :P Doduše,ja nisam imao problem ni sa prethodnom...

Ko želi novu verziju može skinuti ovde: http://rapidshare.com/files/121786420/RSD_0.572.rar

commando је рекао...

Mislim da shamanns treba da postove o RSD-u postuje u za to predvidjen post.

Znam da je bio problem oko njegovog posta ali sada se nadam da cemo konacno i to regulisati.

Posto su teme odvojene, za ubuduce za svaki program odgovarajte u njegovom postu.

Dragan1983 је рекао...

Hteo bih prvo da pozdravim sve koji se ovoliko trude da rapidshare i dalje ostane dostupan svima. Ja i dalje koristim stari metod za promenu IP adrese, kombinacija reconect.bat i ipchanger na USD-u. Sve to radi jako lepo ali se ponekad desi da posle skinutog fajla se diskonektuje odradi ip ali nece ponovo da se konektuje ili da pobrka redosled pa prvo pocne promenu IP-a pa tek onda se diskonektuje. Inace koristim modem sagem f@st 800 pa ako neko zna resenje za ovo? i naravno jel postoji neko podesavanje da kada mi vrati poruku da cekam 90 ili 30 minuta (sto se desava ponekad i kada mi promeni ip adresu) da ponovi radnju sa promenom ip-a?

caki је рекао...

Huawey SmartAX MT882 trenutno koristim sa JDownloaderom i veoma sam zadovoljan,ali i sa USD-om nisam imao problema.
odgovor za Dragan1983:
imao sam taj problem. stavi novi sheduler: If unable to get link/execute program/shotcut to telekom.ink (za ovo napravis precicu za telekom ili koga vec imas na desktopu) dial up podesi da se reconectuje u svakoj sekundi dok ne dobije konekciju stavis nekih 300 pokusaja.
"podesavanje da kada mi vrati poruku da cekam 90 ili 30 minuta"
stavis opet novi sheduler when plugin returns error/execute program/reconnect.bat
ovo se desava jer ponekad telekom da istu ip adresu :)

Иван Лесендић је рекао...

ja sam na Telekomu Sprske ikoristim Thompson (Alcatel) ruter. Preuredio sam IPchanger paket i to u tako da onaj dokument login.txt treba da izgleda ovako:
10.0.0.138 23
WAIT "Username"
SEND "admin\m"
WAIT "Password"
SEND "admin\m"
WAIT ">"
SEND "pppoe ifdetach intf=PPPoE_1\m"
WAIT ">"
SEND "pppoe ifattach intf=PPPoE_1\m"

tako kod mene radi bez problema. ovo postujem zbog onih koji imajuu probleme sa Telekomom Srpske. meni je trebalo vremena da to podesim, pa da se drugi ne muce. pozz

homerruma је рекао...

@Aleksandar
Hvala za info.
Nadam se da ce i ostalim korisnicima tvoj post biti koristan.

Анониман је рекао...

Ovaj nacin promene ip adrese ne radi na Huawei 520i modemu, koji dolazi u paketu Telekom Srbije...ako ima neko drugo resenje,bio bih zahvalan...hvala unapred...
P.S. Ako nesto pomaze, komande u osnovnom meniju u telnetu su :
Copyright (c) 2001 - 2006 Huawei
HG520i> reboot
Valid commands are:
sys exit ether wan
ip bridge dot1q pktqos
show set lan

homerruma је рекао...

Probaj da za password umesto"admin"ukucas:"ztonpk"

Анониман је рекао...

Znam tu sifru, cim sam usao u telnet...ali ni jedna od ovih skripti, niti ip changera nista ne daje...jednostavno nema reakcije...verovatno komande nisu iste...sta li...???? Help pleaseeee....

Анониман је рекао...

Da li postoji IP changer za MT882, ali bez crnog prozora?

homerruma је рекао...

@anoniman-gornji post
Molim da se predstavljate sa nadimkom a ne kao anoniman radi lakse komunikacije!
Pitanje je nejasno,program opisan u postu ne otvara"crni prozor-DOS prozor".Ustvari posle promena na rapidu(nova pravila) nije potrebno menjat IP adresu tako da ga je nepotrebno koristiti,fajlove skida i bez promene IP adrese.

Анониман је рекао...

Izvini za nadimak.
U svakom slucaju je potrebna promena IP adrese za ostale download sajtove.
Interesuje me samo da li postavljeni IP changer izbacuje iz igrice ili radi u pozadini(ne pojavljuje se)

commando је рекао...

Ne znam samo za koje to druge sajtove ???

Koliko znam ja skidam sa svih od skoro, sa euneta takodje adsl-a i tih problema nema... Problem moze biti samu u netload.in-u ali i on sa novim pluginima skida fajl za fajlom.

Sto se tice da igras igru i da skidas u pozadini to i netreba da radis a ako vec hoces, koliko znam iskakao bi taj ip changer za taj modem je jer drugi nema a taj je napravljen u exe koliko mi se cini, a o tome je i @ademare pricao.

I nije ti @homer rekao da promenis ime nego da se registrujes kod ulaza jer i ovako si anoniman.

homerruma је рекао...

@M.J.
citat:"iskakao bi taj ip changer za taj modem"
znaci otvara na ekranu prozor dok ne odradi promenu adrese.

Mozda da probas ako koristis USD ovu putanju:
USdownloader/Scheduler/Modify/Run/Hidden

Nadam se da smo razjasnili,ako ne pitaj slobodno.

Unknown је рекао...

Za dragan 1983
Vidim da i ti imash sagem fast 800. Aj mi pls reci koji ip ukucash.Ili ako neko drugi zna koji ip treba da ukucam, ili kako da ga nadjem. Modem je spojen preko usb-a, a provajder je beotel.Inache konektujem se u onom rezhimu za javne ip adrese tako da to nije problem.

commando је рекао...

Koliko ja poznajem materiju IP ne mozes menjati na usb konekciji vec samo preko lan to jest mrezne karte...

Анониман је рекао...

Imam problem. Posto imam dva korisnika na ruteru moj IP je 192.168.1.2 Ali kada stavim taj Ip nece vece radi samo kad ubacim ip 93.86.xxx kod pogledam na nekom sajtu??

Анониман је рекао...

Hvala ti na ovom resenju. Za sada radi vrlo dobro. Inace sto se kompatibilnosti tice koristim ruter TP-Link 8811 i radi odlicno i kada ga pokrenem nezavisno od CryptLoader-a i kada ga pokrene CryptLoader.

Unknown је рекао...

Imam pitanje. Da li neko moze da mi pomogne za asus-ov modem aam6000ug ne mogu da nadjem njegovu default ip adresu, koju bi trebao da upisem u odgovarajuce polje. Unapred hvala

Анониман је рекао...

svaka cast, ovo sam trazio neko vreme konacno sam nasao...
ja imam huawei hg510, radi perfektno...
samo da napomenem za user se stavi admin a za pass ztonpk, i za vreme 60000....
sad ce CryptLoad da radi ko besan...
pozzz care...

Анониман је рекао...

Moze li neko da mi pomogne oko promene IP-a kod eunet adsl-a? ruter: TP-LINK
skoro sve sam probao, nista ne radi :((

Анониман је рекао...

ja imam ruter od sezampro neki conexant povezuje se preko lan kabla.
ne pise ime modela.
jel mogu i ja da koristim owaj ip changer

homerruma је рекао...

"Nemojte ljudi ko' boga vas molim"
Zadnja tri posta su postavljena pod anoniman!Kada neko odgovara na post i napise za anoniman ne zna se kome je odgovor upucen!!!
Najlepse vas molim ne predstavljajte se kao ANONIMAN!!!

homerruma је рекао...

@anoniman
Osnovno pitanje je da li eunet adsl uopste podrzava promenu IP adrese.
Proveriti mozes tako sto ces otvoriti neki sajt koji iscitava IP adresu(u postu imas link za jedan od sajtova}zatim zapisi adresu,resetuj modem rucno zatim opet otvori sajt i pogledaj da li se adresa promenila.

homerruma је рекао...

@anoniman
"ja imam ruter od sezampro neki conexant "
Vazi isto kao i za prethodnog anonimnog.Ako sezampro podrzava promenu IP jednostavni isprobaj skriptu i imas odgovor na tvoje pitanje.99,9 % da ce raditi.
Molim da napises da li skripta-program radi,time ces pomoci nasem prijatelju commando koji je nesebicno pomogao da ovaj blog nastane i zivi jos uvek!

Анониман је рекао...

probao sam na sezampro ruter i ne radi, kad pokrenem ip change pojavi mi se samo ono "don send"

commando је рекао...

Koji si ruter prbao od sezampro?
Koliko znam oni nude conexant i to nije ruter jedino ako si ti uzeo ruter a oni imaju i to.

Znaci da razjasnimo oni nude modem - obicni (nije to ruter) bar sanm ja taj gledao kod njih u Cacku i on je bele boje a imaju i neki ruter plavi.

Kada dobijem prikljucak za dan, dva postavicu ovde ipchanger za conexant, jer tvrde da radi na njemu korisnici sezampro modema a ja ne postavljam nesto dok ne proverim. A ako necete da cekate idite i registrujte se na www.rapidserbia.com i skinite tamo ima bas za sezampro - conexant i uputstvo.

commando је рекао...

Ajde Anonimni dok ja cekam prikljucak proveri ovaj... mas i uputstvo u obliku slike je's da je za cryptload al to ti je isto, kada povezes .bat program u USD isto treba da odradi.
Evo link:
za conexant sezampro

http://rapidshare.com/files/159993521/change_ip_za_Conexant_Dial-Up_PPP_Connections.rar

Анониман је рекао...

ma ja sam prvo ima modem preko usb-a, sad sam kupio ruter da mogu da povezem wise kompova, a taj link je za modem ne za ruter, znam jer sam ga koristio :)

Анониман је рекао...

ivan
ako iko moze da mi pomogne neka se javi
imam problem da podesin ip changer na TP-Link ovom ruteru TL-WA501G.
Nekada nemogu da ostvarim uopste promenu adrese a kada dobijem da cekam 15 minuta do promene bude cista premija.
Ako iko zna kako da resim problem
pomagajte ljudi

Анониман је рекао...

dragan-rs

pozdrav ljudi!
evo vec par dana pokusavam da nadjem ipchanger za mt882 koji je konfigurisan za mtel republik srpske i nema sanse.
skinuo sam sa neta sve moguce varijante ipchangera,i za lan i za usb ali nista.
kao da ima neku zastitu od ovog resetovanja.
cak sam pokusao da na cryptload sajtu pravim svoj clr fajl ali ni to nije uspelo.
@homeruna
hvala za onaj link za ipchanger sto si postao na eliteforum ali naravni ni to neradi.
kao da je neko bacio cini na ovaj ruter a ima jos ljudi koji imaju isti ovaj problem a koji koriste mtel rep.srpske dok svima iz srbije radi normalno.
evo ovde sam postavio screenshoot prozora koji izadje kad se pokrene ipchanger http://www.elitesecurity.org/t305021-6#2240450
pomagajte ljudi!
kao sto sam procitao negde na forumu "castim pivom ko pronadje resenje" ! :)

homerruma је рекао...

@dragan-rs
"Osnovno pitanje je da li tvoj provajder uopste podrzava promenu IP adrese.
Proveriti mozes tako sto ces otvoriti neki sajt koji iscitava IP adresu(u postu imas link za jedan od sajtova}zatim zapisi adresu,resetuj modem rucno zatim opet otvori sajt i pogledaj da li se adresa promenila."

Анониман је рекао...

dragan-rs

pozdrav druze!
provajder podrzava promenu ip adrese to jest posle svakog reboota rutera imam drugu ip adresu ali kao sto rekoh sve one scripte koje sam probao nemogu da resetuju ruter uopste,to je problem.
ispravi me ako nisam u pravu...
kod mene je ruter postavljen u ruter mod i prepostavljam da su one scripte pravljene za taj mod a ne za bridge posto u bridgu moram da pokrenem ppoe sa racunara?
e sad nisam cackao ni jedan drugi adsl ruter ali kod ovoga nigdje opcijama nisam video "disconnect/connect".
ima samo opcija reboot koja bi mogla da se iskoristi u ove svrhe ali opet za reboot mu treba poprilicno vremena a nisam uspeo ni to da napravim da radi i na taj nacin.

pozdrav i hvala za trud i nadam se da cemo smislit neko resenje na kraju!

homerruma је рекао...

@dragan-rs
Nemam ideju.
Imam isti ruter MT882,Firmware Release E.37.5.40 i kod mene radi skripta,treba joj oko 80 sekundi za ceo proces.
Mozda neko od korisnika bude pomogao.
P.S.
Proveri jos jednom postavke iz posta,stavi vecu pauzu za probu(120000 ms)

Анониман је рекао...

evo pokusao sa ponovo stim sto sam sve verednosti povecaoza duplo i opet nece.
kada pokrenem ipchanger na modemu treperi lan lampica a u netmeteru se vidi da ide protok na lan oko 520kbps a up oko 250kbps i to traje neko vreme dok scripta ne zavrsi svoje.
ip adresa ostane nepromenjena a u logovima rutera pise samo "smt password pass".
kod mene ovako pise o ruteru:
Product Name SmartAX MT882
Software Release V100R002B020 SrpskeTel
Release Date 2007/12/19
Firmware Release 3.7.9.15

koliko vidim ovaj kod mene ima noviji firmware u kojem su izgleda onemogucili ovo zezanje sa ipchanger mada mislim da mora da postoji nacin da ih se zezne.

homerruma је рекао...

@dragan-rs
Ne znam u cemu je problem.
Interesuje me kada udjes u ruter pa izvrsis rucno reboot da li onda promeniIP adresu?

Анониман је рекао...

dragan-rs

da,kad rucn uradim reboot dobijem drugu up adresu, ali kao sto rekoh nijedna ona scripta nemoze ni da odradi disconnect/connect a ni reboot.
ne razumem se u te stvari oko scripti bas puno ali kao da ruter odbija svaku onu komandu koju mu scripta daje.

Анониман је рекао...

konacno resen problem,doduse morao sam ruter da prebacim u bridge mode ali meni to nesmeta! :)
@homeruma-hvala druze za trud ali sam nekako (posto nemam pojma o skriptama) uspeo da resim problem.
jos jednom hvala za pomoc i trud a ako nekoga zanima resenje je ovde :
http://www.elitesecurity.org/t305021-6#2243793

dragan-rs