понедељак, 9. јун 2008.

New-Novi USD 09.06.2008

New-Novi USD 09.06.2008

USD
Clik-download-unpack-execute
Klikni-skini-raspakuj-pokreni

Izasla je nova verzija USD-a,mozete je preuzeti na gornjem linku.

Podesavanja pogledajte na USD 05.06.2008

Napomena-za sada nije potreban update!

EDIT-KOREKCIJA 09.06.2008. 21:00h

Momentalno ovaj paket ne radi vec paket :
USD 05.06.2008
Postaje zamorno!

Kliknite na komentare i posalji isti

PODSECAM DA JE PO PRAVILIMA GOOGLE OGLASA ZABRANJENO POZIVANJE POSETILACA DA KLIKAJU NA OGLASE!!!

Kliknite na komentare i posalji isti

3 коментара:

ademare је рекао...

Konacno USD radi dobro kao nekada

commando је рекао...

Kod mene ne. Zanima me kako radi kod shamanns, posto je on na kablovskom netu. Moguce da je problem do podesavannja ali nikako da ga nateram da resetuje modem kad ja hocu.

Prethodna verzija koju imam radi reset ok.

commando је рекао...

USD sada radi ko svajcarski sat. Za korisnike koji su na kablovskom net-u objasnjenje: u novim verzijama USD-a moraju koristiti changerIP.bat (znaci sa .bat ekstenzijom a ne .exe)

Ovo sam primetio istrazivajuci 3-4 sata pre nego sto sam dosao do ovog zakljucka.

Naime verovatno su autori negde prevideli gresku i sada radi samo sa .bat

Moze se uneti i putanja do .exe fajla ali pocetni fajl mora biti .bat da bi program menjao IP (barem je tako kod mene)