петак, 6. јун 2008.

JDownloader (0.1.531) i dalje...

Ovo je download menadžer koji sa rapidshare, netload.in, mediafire, fast-load.net, zshare, youtube... korisnicima dozvoljava automatsko skidanje fajlova bez prisustva. Potrebno je jedino naći linkove i ubaciti ih u red za skidanje (download).

Program zahteva podršku za SUN JAVA evo i link: http://javadl.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=20287

Kada instalirate skinite program JDownloader : http://www.megaupload.com/?d=GYR5Z871
i kada otpakujete i startujete preuzećete dopunu, do najnovije verzije
.

Program se sam ažurira sa net-a a isto važi i za upoređivanje chaptcha (kodova) koje preuzima sa net-a po potrebi. Zato je potrebno vaš firevall podesiti da pušta sav protok (ulazno-izlazni). To ćete morati podesiti sami jer postoji više vrsta antivirusnih programa i firewall-a.


Osim sa rapida skida i sa drugih servisa (Hosts). Program podržava: proveru linkova, skidanje kada je "Happy Hour", kada se traži chaptch-a (kodovi-mačići) nije potrebno kucati kod, upload na rapidshare, snimanje linkova i vraćanje istih, podržava veliki broj rutera, mogućnost ručnog dodavanja vašeg ličnog IPChanger-a itd.

Kako program radi?

Prvo je potrebno podesiti ruter ili dati putanju do IPChangera na HD-u, zatim unosite linkove sa ikonicom obeleženom sa + , program proverava linkove, ako su dobri onda su obeleženi zeleno a ako koji od njih nije dobar obeleži ga crveno. Loše linkove možete jednostavno izbaciti klikom na određeni desnim tasterom i sa delete izbaciti iz liste. Prihvatate linkove na accept all, zatim kliknete na zelenu strelicu --> i download počinje. Tok preuzimanja pratite u desnom uglu Progress.

Kada preuzmete prvi fajl modem se rekonektuje, promeni ip adresu, zatim proverava chaptcha-kod a zatim preuzima sledeći fajl. Za vreme dok traje "Happy Hour" - Srećni sati sve je isto s tim što ne čeka vreme za proveru koda već odmah preuzima sledeći fajl.

Ovde dole možete videti kako to izgleda u slikovnom prikazu.

Osnovni ekran na ulazu u JDownloader 0.1.531
Podešavanje reconnect - reset
Ubacivanje linkova iz notepada
Dodavanje linkova
Provera ispravnosti linkova
Procenat preuzetog fajla


38 коментара:

commando је рекао...

Evo postavljeno. Ako ima nekih pitanja pitajte ovde ili pišite na mail.

Анониман је рекао...

Kod mene preproznaje slova i to, ali kada treba da se rekonektuje petlja nešto po svom , a ne po bat fajlu koji sam mu zadao...
Pokušao sam i da mu zadam batch umesto external i u prozoru upišem komande
Možda ima veze ono interpreter?

commando је рекао...

@dare023 probaj da pretvoriš .bat u exe onda ga ukljucuješ kao na drugoj slici ispred External podesi mu putanju do exe fajla a dole ispod direktorijum do fajla i daj mu vremena u reconnect da može da stigne
ovo Timeout new IP meni je na 80 sec zato što koristim kablovski modem pa mu treba duže dok se resetuje ali ti vidi kod tebe eksperimentiši.

Imaš odmah tu i dugme Test reconnect za ispitivanje.

Inače .bat u .exe možeš pretvoriti sa programčetom koji je opisan u ovoj temi: USDownloader & SBB cable - IP Changer (u šestom komentaru)

Анониман је рекао...

Ovako će izgleda raditi,postavio sam čekanje malo dože od timeout .exe, i lepo prepozna ip.
Desilo se da mi je dok sam čačkao dodelio adresu sa koje sam nešto skidao malopre,pa se zaglupio, pokušaću to da rešim tako što ću postaviti da ako ne uspe da skida ponovo pokrene fajl.
Da li linkovi moraju da budu tako grupisani?Nisam uspeo da ih kopiram zajedno, a da u listi budu svaki za sebe

shamanNS је рекао...

"Ovo je za sada jedini download menadžer koji sa freerapidshare-a korisnicima dozvoljava automatsko skidanje fajlova bez prisustva."

Ne širi dezinformacije :) RSD takodje vec nekoliko nedelja ima mogucnost da preko C.E.S.-a (prvobitno "resenje" za "prepoznavanje" mačaka) ,a od pre 4 dana npva verzija ima takodje i metod kojim prepoznaje mačke...

homerruma је рекао...

@shamanNS
Ako si isprobao i uverio se u funkcionalnost RSD+C.E.S. imas pozivnicu da svoja iskustva podelis sa posetiocima bloga u novom postu.
Pozdrav

shamanNS је рекао...

Sad palim iz NS,idem kuci na par dana.Videcu da postujem nesto detaljnije o RSD kad se vratim nazad u NS.
Mada sve je logicno u programu jedini problem je sto je na nemackom. Al tu vam je google translate,dok ne naucite sta je sta tj ne podesite sta da koristi za reconnect,gde da skida i sl.
Evo vam link kad najnovijoj verziji programa : http://schneewiesel.ath.cx/?page_id=3
pa probajte malo da se igrate dok se ja ne vratim u NS.
Takodje,adresa foruma je http://www.the-lounge.org/viewforum.php?f=159

Za kraj samo da ponovo napomenem da je program samo za download sa rapidshare-a

Анониман је рекао...

Odlican je ovaj JDownloader! :)

homerruma је рекао...

@shamanNS
Drzimo te za rec!

Анониман је рекао...

Danas sam pustio Jdownloader da skida i iako su bili "happy hours" prijavljivao je "wrong capcha" ili tako nešto.Nekako je ipak krenulo i kada sam se vratio od 15-16 linkova skinuo je 4.Ono što mi je nejasno je zašto nije krenuo od početka?
Mislim da je USD ipak bolji program samo kad bi radio ili bar kad bi se mogao skinuti onaj što spominje shamans, ja bar nisam uspeo od silnih reklama

commando је рекао...

@dare023 kod tebe stalno neki problemi, znas li da podesis program uopste?

Link koji je shaman dao je ok, i ima iskacuce prozore ali nije problem zatvoriti ih.

Nego neki od vas bi sve na gotovo da vam se podesi ceo program, firewall i sve ostalo, pa nesto ipak morate i sami istraziti.

Evo ti link za ok verzuju USD-Lite koja prepoznaje slova: USD-Lite
sifra za rar fajl forum.ru-board.com

shamanNS је рекао...

Evo sklepao sam nabrzaka mini tutorial za RSD. Možete ga pročitati ovde

shamanNS је рекао...

E da,što se tiče popup-ova na sajtu RSD-a: El ste čuli vi za ADblock addon za Firefox? =] Ja ne pamtim kad mi je poslednji put igde išta iskočilo,a recimo na pomenutoj stranici mi ništa nije iskočilo...

ademare је рекао...

Jd kada su srecni sati zahteva idealne uslove rada interneta. Mene je nocas izdao. Pukla veza na pola fajla i on se zaglupeo. Ujutru pogledam skinuo tri fajla i stoji. Zato bar sada konacno postoji mogucnost velikog izbora dobrih resenja pa neka svako odabere sta mu odgovara. USD JD i RSD.

commando је рекао...

Svaki ce da prekine ako je losa veza, samo dobro si uocio ovaj nema ili ja nisam nasao kao u USD ako ne moze da skine fajl da ga otkaci i predje na sledeci, a zatim kad skine sve onda preuzme i taj neskinut.

E sad da USD ima jos neke dodatke kao link checker (proveru linkova u programu) i jos neka sitnija doteravanja bio bi idealan, sto i ovako jeste i bez toga.

Анониман је рекао...

Eh, bas mi je zao! To mu je jedina mana. Zna li neko nemacki da to prijavi Svabama? :)

Ali, svidja mi se kod Jdownloadera sto ne baci link na dno (kao USD naprimer) ako je novodobijena IP adresa vec "koristena" tj. ako Rapidshare prijavi "Wait x minutes". On samo rekonektuje i skida taj fajl koji je na redu.

Анониман је рекао...

JD radi bez problem bar kod mene, ali mi je bilo krivo kada sam primetio da mi USD ne pravi rekonekciju kada pise please wait xx .Homerruma i Commando svaka cast na ovome, divim vam se!!!! pozzzzzz

commando је рекао...

Sto se tice JDownloadera da objasnim:

ovo se odnosi i na @dare023 ne psujem ga ja nego mora da ispita program da bi se uverio da li radi ili ne?

JD ima problem ako je veza losa kao sto je bila ovih dana na ADSL-u te puca veza, te loš link, niko od nas nije kriv što ovi moćnici zajebavaju, to se dešavalo i kod mene na kablovskoj ranije ali sada... od 48 linkova stao je samo 1 put i to kada je bila losa veza jedno veče od 20:00-21:15 i onda je u pravu ste JD stao.

E sad posto je ovaj JD još uvek u [BETA] fazi shodno je i očekivati poneku grešku. A greška je što kada prekine vezu po dobijanju iste ne resetuje modem i nastavi dalje, drugo plugin za megaupload je stari i faktički ne podržava ga, ali nadam se da će se to popraviti, i treba preći sve opcije moguće da u samom programu ima rešenje za nastavak posle prekida.

Uz to u vreme postavljanja ovo je bio jedini program koji ce šitao mačiće bez prisustva uz da dodam RSD koji je takođe radio.

Ko ima vremena neka pogleda, ovo su postovi i za vas a ne samo za nas dvojicu, pa ako nadjete odgovore vi dodajte ovde.

Iz samog JD možete izaći na chat JD-a i postavljati pitanja na Nemačkom ili Engleskom ali pošto ja nisam baš vešt za te jezike probajte vi ostali.

Анониман је рекао...

Evo ja sam prijavio u medjuvremenu, na engleskom, :) i izgleda da su momci ispravili problem. Mislim na ono da "kada prekine vezu po dobijanju iste ne resetuje modem i nastavi dalje". Da li je jos neko primetio?

Za megaupload jos nisam prijavio. Skidao sam samo sa rapida pa nisam primetio. Sta da im napisem? Da ne skida sa megauploada?

commando је рекао...

JDownloader dopunjen do verzije 0.1.61

Dodat je nov rapidsharecom plugin.

Zatim HTTP Live Header Script Creator.

@zlajo
sada puno bolje radi da ispravljena je greska sa prekidom fajlova s tim da jos nije dodata podrska za megaupload.

commando је рекао...

Ne skida sa megauploada jednostavno verzija je 0.1 i ne radi update kao sto je objasnjeno sa ovih linkova.

U vezi toga kada ubacis link sa megauploada prijavljuje ga gao bad - los, a nije jer proverom u USD-u skida.

Kod provere rapidshare,com prikaze ok zelen link sto je znak da je ok.

Анониман је рекао...

Ah, sad mi je jasno. Zato sam pitao: "Sta da im napisem?" :)
Recimo mogao bi im napisati:

JDownloader ima stari plugin za megaupload, verziju 0.1. Mozete li molim update-ovati plugin?

Jel ovo u redu?

commando је рекао...

@Zlajo
Pitanje treba da bude u stilu "Zašto megaupload ne radi zbog starog plugina koji je v0.1 ili nečeg drugog"

Napomeni kada ubaciš "ispravan" link od megauploada u listu on ga u proveri ispisuje "crveno" kao bad-loš, dok se to sa rapidshare linkovima ne dešava njih prkazuje OK.

Da li je greška u starom pluginu ili nešto drugo?

Kaži i da kroz USD skida normalno sa megauploada.

commando је рекао...

Neverovatno ali istinito. Sa ovog kojeg sam postavio na stranu skinuo sam JDownloader koji prepoznaje megaupload i preuzima ga bez problema. Sa zvanicnog sajta nije radio megaupload.

Prosto da ne poverujete preuzima bez problema.

Анониман је рекао...

Rapid ponovo promenio kod!!! Bilo je lepo dok je trajalo!!Pozzzzzz

commando је рекао...

Rapid od 02.07.2008 radi ok. Nije potreban ni reconnect, sa jedne IP adrese moze se skidati bez problema, nema macice, kodove i ostale gluposti, jedino ogranicenje je protok 50-60

commando је рекао...

@Kale evo ti odgovor na ovoj strani sve pise i u slici... Moras se prvo registrovati da bi preuzeo ove fajlice sto su na strani.

Evo link: jD-Shutdown

Анониман је рекао...

commando hvala na odgovoru, i jos jednom se izvinjavam!!!!Pozzz

commando је рекао...

@Kale moze i ovako. Evo ti opis u slikama za JDownloader i Shutdown...

Unutra imas i ovaj Shutdown.bat za gasenje.

evo link za slike:

JDShutdown.bat + Full slike - Engleski

Анониман је рекао...

Hvala commando jos jednom za sve, ali sa jDownloader Shutdown.Win.exe nisam uspeo nista da uradim, ali sam zato skinuo http://www.sb-innovation.de/attachments/f106/658d1202749051-shutdown-tool-shutdown-1_2.rar programcica , ima i mogucnost da prekines shutdown ako hoces!!!Pozzzz

commando је рекао...

@Kale - Ima to i u fajlu koji sam dao samo sto ne treba za njega ovo:

Execute Programm/Script
vec
Execute external applications

zatim u Setting ides Command -> putanju do fajla JDShutdown.bat i dole timeout for cmd execution podesis koliko sekundi da ceka.

commando је рекао...

Za sve koji hoce da ovladaju ovim programom i saznaju sve o njemu a postavljaju pitanja ovde naka odu prvo na ovu stranu:

jDownloader

Registracija obavezna!!! Otkucaju u Search primer jDownloader i pogledaju odgovore (videcete ima odgovora za sve vezano za jDownloader.)

Unknown је рекао...

Kada hocu da skinem nesto preko jDownloadera prijavljuje mi 'no connection'.Radeo mi je do pre neki dan i odjednom ovako prijavljuje.Molim za pomoc.Hvala unapred

Анониман је рекао...

Ja koristim jDownloader 0.3.283 update-ovan,na SBB-kablovskoj sam Postpaid Flat Plus 384/192 – 512/384 pa me zanima za ovu konekciju koja mi je IP adresa?Znaci ne znam da li mi je dinamicka ili staticka IP adresa,proveravao sam i video sam da mi se ne menja danima tako da pretpostavljam da mi je staticka,ako je tot tacno da li postoji neka mogucnost da se promeni IP?Kad odradim reconnect on mi samo resestuje modem,prikaze staru IP pa kao novu koja je sita kao stara i time limit se nastavi.Da li za ovo ima leka?Hvala!

commando је рекао...

Da si citao procitao bi temu USDownloader SBB IP Changer u njoj je objasnjeno i data adresa na rapidu za ip changer.

Adresa ti je staticka ili boljereci polu-staticka jer se ne menja po 6-8 sati a moguce nekad i po neki dan prodje pa se promeni.

Ako ti bas treba skini iz gornje teme ipchanger sa rapida ... sa njim ces moci menjati ip adresu to jest menjaces mac adresu na tvojoj mreznoj karti mozes taj bat dodati u jdownloader, ali isprati uputstvo.

Анониман је рекао...

Da pogledao sam to i pokusao da bas na USDownloader-Lite_09.06.2008 koji sam skinuo i sa IP Changer-om za SBB,gde sam i koristio ta podesavanja za USD gde se nalazi link za IP Changer,u pocetku nije hteo da se update-uje sad hoce ali non-stop mi izbacuje unplug,pa plug in i tako stalno i nista se ne desava.Nece uopste da skida.Koji je najbolji USDownloader da probam da skinem odavde koji ce funklcionisati?Kada pokrenem setup.bat iz uputstva on mi izbaci nesto ovako:
Windows IP Configuration


Ethernet adapter VMware Network Adapter VMnet8:

Connection-specific DNS Suffix . :
IP Address. . . . . . . . . . . . : 192.168.xxx.x
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Default Gateway . . . . . . . . . :

Ethernet adapter VMware Network Adapter VMnet1:

Connection-specific DNS Suffix . :
IP Address. . . . . . . . . . . . : 192.168.xx.x
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Default Gateway . . . . . . . . . :

Ethernet adapter sbb:

Connection-specific DNS Suffix . : sbb.rs
IP Address. . . . . . . . . . . . : 89.216.xxx.xx
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.254.0
Default Gateway . . . . . . . . . : 89.xxx.xxx.x
ja sam za ime koje se trazi upisao sbb da li tu mozda gresim.Ili gde gresim kad nece?
Svaka pomoc je dobrodosla!

commando је рекао...

Unplug ako ti prijavljuje to ti je stvar da nisi update-ovao nove plugine u USD-u. Nova verzija USD-Lite-a ti je 1.3.5.1

Najnoviji plugin za rapidshare.com je: 21.6.6 i on mora biti ako mislis da ti korektno skida bez cekanja i da ide fajl za fajlom.

Kako da nadogradis na nov plugin nacices na ovim stranama, to ti je osnova koja se tice USD-a i to moras savladati ako mislis da koristis ovaj "fenomenalni" program.

commando је рекао...

@anoniman
Vidi se da ne citas postove u objasnjenju za ipchanger pise i to sam naveo:

Promeni ime konekcije u Wireless.

Znaci ako pise Local Area Connection

ili kako vec, to ime promeni u Wireless i radice sigurno.

A tebi je ime konekcije

Ethernet adapter VMware Network Adapter VMnet8:

a imas jos jedan neki:
Ethernet adapter VMware Network Adapter VMnet1:

i sad ti ja tu nista ne razumem... U bat fajlicu ukljuci zadnju liniju pause i ako ti prijavi da je prepoznao adapter radice ako ne prepozna onda ti je modem v1.0 i ne moze ovaj bat raditi sa njim.

Ipak prvo probaj ovo ako je Local Area Connection reimenuj u Wireless i to bi trebalo da radi.