среда, 14. мај 2008.

USDownloader & SBB cable - IP Changer

Uz pomoć macshifta i scripte se može jednim klikom odjednom uraditi:

- reset modema
- promena MAC adrese (na neku slučajnu vrednost)

što na kraju daje novu IP adresu kod SBB-a.
Korisno možda za korisnike free Rapidsharea ili banovanih mIRC-era, gamera... itd

Ovde ću samo objasniti kako SBBChangeIP fajl povezati u USDownloader-u da radi automatsku promenu MAC i IP adrese, to jest onoga što nam je i potrebno da ne bi sedeli pored računara.

Fajl koji vam je potreban možete preuzeti sa:

http://rapidshare.com/files/121893989/SBBChangeIP.rar.html

U samom rar fajlu imate kratko uputstvo !READ_ME.TXT a za komentare i dodatke pregledajte u odgovorima na dnu u odgovorima.

A sada opis:

- Otpakovati preuzeti .rar fajl u vaš USDownloader,
- Pokrenuti USDownloader,
- U nastavku pogledajte opis.

Kliknite na zeleni zupčanik

Podesite Settings kao na slici

Idemo dalje, otvorite Scheduler i štiklirajte Use scheduler
zatim idite na zeleni krstić dole desno


zatim podesiti kao na slikama:
1.) Automatsko gašenje kompa po svim preuzetim fajlovima (ako vam treba)
Mora biti na prvom mestu - ako se stavi na drugom mestu
Shutdown će se izvršiti po prvom skinutom fajlu, što nam sigurno ne treba.

2.) Reset MAC/IP adrese posle svakog preuzetog fajla (obavezno)
3.) Reset MAC/IP u slučaju ako se nemože dobiti link-veza
4.) Reset MAC/IP u slučaju ako Rapidshare plugin vrati grešku

5.) Reset MAC/IP u slučaju greške kada rotira link na sledeći

I na kraju kliknite na Apply a zatim Ok i možete uneti linkove i početi preuzimati.
U slučaju nekih ideja novih varijanti i bilo čega korisnog u vezi ovoga napišite ovde.


Puno uspeha u download-u sa FREE Rapidshare-a !!!

48 коментара:

commando је рекао...

Jedno pitanje za sve. Imao sam problema sa ubacivanjem avi fajlića ovde, nije hteo da ga prihvati.

Ima li kakvo pravilo. Hteo sam postaviti video fajlić kao homeruma u jednom od prethodnih postova i on bi zauzimao manje prostora a vrteo bi se u krug, što je priznaćete efektnije.

Nadam se da ni ovako nije loše ali ako ima kombinacija napravićemo.

@homeruma koji si program koristio za onaj video fajl. Ja bih koristio Snagit ili Camtasija.

homerruma је рекао...

@commando
Post je vizuelno sasvim o.k.
U poslednje vreme postoji problem sa uploadom videa,pogotovo ako su veci fajlovi nesto tu nije u redu!Probao sam i iz drugih browser-a ne ide,ne vredi se zamarati.
Program za snimanje:Super Screen Capture

Анониман је рекао...

Cisto da vam se javim ovde kao autor changeIP skriptice. Kod nekih ljudi radi kada se stavi Wireless kao ime konekcije a kod nekih ne. Za one kojima ne prepoznaje kao Wireless stavite ime vase konekcije ako ste ga slucajno menjali sa default "Local Area Connection" (kao sto je kod mene slucaj) pa ce vam onda opet raditi.

PS. Trenutno cu da vidim nacin da prebacim BAT u EXE i da ga spustim da radi u pozadini, ako to radi dacu vam program BAT2EXE pa da sami pravite od vase verzije skripte (sa podesenim vars.bat) exe fajl koji ce da odradi ceo pozao u pozadini :P

Анониман је рекао...

Evo npr kako izgleda kada vam ne prepozna Wireless adapter, na konzoli izadje ovo:

"MAC String Wireless is not valid. MAC addresses must m/^[0-9a-fA-F]{12}$/.
Setting MAC on adapter 'Wireless' to 000697B60D79...
Could not find adapter name 'Wireless'.
Please make sure this is the name you gave it in Network Connections."

Onda znate da je vreme da u vars.bar stavite da je adapter="Ime vase LAN konekcije" :P

Ime adaptera se moze podesiti iz komandne linije pozivanjem setup.bat ili direktno editovanjem vars.bat fajla ;)

commando је рекао...

Za sve one kojima dosadjuje iskakanje DOS prozora pri menjanju MAC/IP adrese, ima jedan zanimljiv programcic zove se BAT2EXE, koji pretvara BAT scriptu/e u jedan exe fajl, a pored toga ima opciju da radi u pozadini bez da otvara CMD prozor.

Skinete ga sa:

BAT2EXE

E sada pre nego sto krenete da se sigrate sa njim potrebno je samo da izbacite jednu stvar iz skripte changeIP.bat a to je ono PAUSE na kraju, jer ce ti se kada se pretvori u EXE zapucati jer neces imati prozor da stisnes any key a to taj pause trazi. Znaci izbacis PAUSE sa kraja changeIP.bat i onda krenes u akciju to je:

- Pokrenete Bat_To_Exe_Converter.exe
- Kao Batchfile izaberete changeIP.bat (bez pause dela u sebi)
- Kao Include izaberete fajlove (drzi ctrl i klikci na svaki): u Core folderu sve fajlove (sa shamanovom verzijom changeMac.bat ili mojom)
- Dole izabares da bude Ghost Application (to je zapravo skrivanje)
- Stisnes Compile i sacekas da se iskompajlira (par sekundi)
- Odes u folder gde je changeIP.bat i imaces changeIP.exe

Pokreni taj exe i vidi sta se desava sa modemom i MAC adresom mrezne, trebalo bi sve da odradi a da ne pokaze nijedan prozor u pozadini :P Taj exe je samostalan, sto znaci da mozes da ga stavis gde god oces radice, jer smo sve skripte includovali u njega preko bat2exe :P

Objasnjenje dao: Woogley [delerium]

shamanNS је рекао...

Vidim da dobre vesti putuju brzo i daleko :D Skriptica kod mene radi ko bombona. Ja jedino ne koristim USDownloader vec RSD :P

Unknown је рекао...

Ostavicu ovaj komentar u ovom topicu jer je najnoviji na blogu, nista nije updateovano a voleo bih da ljudi vide i probaju ovu verziju USD-a.

Koliko vidim, juce su na Rapidshare.com promenili izgled i USD vise nije mogao da dobije link sa rapidshare linkova.
Pronasao sam ovaj sajt na kome je USD verzija koja je danas izasla (04.06.2008) i kojom sam uspeo da skinem vec dva fajla s rapidshare-a pri cemu je captcha metod sam prepoznao slova sa macicima! :) Stavicu nocas listu fajlova za skidanje pa cu videti kako ide i javiti vam.
Pozdrav. :)

commando је рекао...

U novoj verziji USD-a changerIP mora biti .bat fajl sa .exe nece da radi.

Unknown је рекао...

ja sam zapeo na prvom koraku.... Na zalost... Ne moze da mi prepozna mrezni adapter, kada ukucam ime po defaultu je local area connection javlja mi da ne moze da pronadje putanju do njega! Molim ako neko zna o cemu je rec?

commando је рекао...

Promeni ime konekcije u Wireless.

Znaci ako pise Local Area Connection

ili kako vec, to ime promeni u Wireless i radice sigurno.

Анониман је рекао...

Na kablovskoj sam, a provajder je SAT-Trakt. Da li mogu koristiti SBBChanger IP fajl?

commando је рекао...

Mislim da ne. ip changer je samo za modem tip Scientific Atlanta - Web Star.

A i ne vidim zasto ti treba sada promena IP adrese kad na rapidshare to vise nije potrebno... Mozes skidati fajl za fajlom.

Анониман је рекао...

Imam problem sa TP-Link Wireless routerom, jenostavno ne mogu da ga nateram da prepozna konekciju. Situacija je sledeca imam Web Star Kablovsko Modem i TP-Link Wireless router zakacen na njega. Ukljucen he DHCP i internet radi ok, ali nema promenr IP adrese cak ni u interfejsu TP-linka
Molim Pomoc!

Анониман је рекао...

Probao sam ovo bez USD downloader-a,na SBB-u sam,preko uputstva koje je dato.U nekoliko slucajeva je radilo ok a sad mi prikaze kad pokusam Connection limited i zuti trougao sa uzvicnikom i ne mogu da izadjem na net,konekcija mi je zatvorena samo imam adresu 192.168.100.10 i ostaje na tome ne moze dalje da ga prebaci i onda restart iskljucivanje modema i ostalo manuelno,koristio sam i WinsockxpFix da bi uspeo da uspostavim konekciju,jer nije hteo na repair,pa sam pokusao i sa USD-om promenio u wireless ime konekcije ali sa njim sve isto,samo vrti u krug unable to get link,plug in return error, i nece da promeni samo ostaje na istoj adresi gore pomenutoj,koristim USD 1.3.5.1,sta je u pitanju i da li ovo moze da se resi?

Анониман је рекао...

Radi samostalno sad sam pokusao,iz ekstraktovanog programa,radi super promeni za minut,dva,ali kad se ubaci u USDownloader po uputstvu gore ne moze,koristim USdownloader 1.3.5.1!
Da li neko zna sta je u pitanju?
Hvala!

commando је рекао...

@zmaj01 tebi je problem otvoriti portove na tvom tp-link ruteru. Ja sam imao slicne probleme sa torentima nije hteo da otvori port dok se ne podesi.

Prvo proveri da nisi ostavio windows firewall ukljucen (neku opciju) to je kod mene bio problem a za stelovanje nisi rekao koji je tp meni je eunet tp-8816 i sve radi ok. Probaj kombinaciju bez rutera da ide samo sa webstar modemom i tim ipchangerom gore tako mora da radi. A kada to proradi zovi tehnicku sluzbu za stelovanje rutera... to ce ti oni najbolje objasniti.

commando је рекао...

@anoniman radi to sigurno nego u podesavanjima u usd-u moras ostaviti minimalno 1 minut i 35 sekundi da saceka dok resetuje webstar modem

Jer ako je manje on proba da ga resetuje ali ne stigne i onda se zaglupi... slobodno mu postavi na 1 minut i 45 sekundi izmedju preuzimanja 2 fajla. I jos nesto kada resetuje nije garancija da ce obavezno odmah skidati sledeci fajl moze se desiti da pocne tek iz drugog ili treceg puta.

commando је рекао...

PS.
Za reset rucno ako se zaglupi valjda znas moras webstar iskljuciti iz struje 5-10 sec ili izvaditi kablic od ispravljaca.

Анониман је рекао...

Sve sam odradio kao sto ste rekli,i radi savrseno,znaci jedino sto mi je pravilo probleme je bilo cekanje koje gore po uputstvu iznosi 1,2 i promenio sam ga na 1,7 kao sto ste naveli u postu gore,sve ostalo sam podesio isto.Ukupno cekanje mi nije vece od tri minuta,uzivancija!
Hvala svima koji su mi pomogli i ljudima koji su napravili ovo,zaista radi fenomenalno!

homerruma је рекао...

@commando
Posebna zahvalnost u moje i ime svih kojima je ovaj blog pomogao da nesto nauce!

P.S.
Jos jednom molim korisnike da se ne predstavljaju kao anoniman!!!
Komunikacija a i pracenje postova(odgovora)puno je lakse ako se zna na cije pitanje se odgovara.

masina_c је рекао...

Evo ispostovano sa moje strane ja se vise necu potpisivati kao anoniman!
Hvala jos jednom i pozdrav!

masina_c је рекао...

IP Changer radi odlicno za SBB.Nego,desava mi se dva,tri dana unazad da od 20-24h kada skidam sa rapidshara,skine oko 500kb i tad se download zaustavi nekoliko sekundi i prepolovi mi brzinu downloada(sa 45kb/s na 24kb/s),posle ponoci radi normalno,pa me zanima da li se ovo jos nekom desava,da li je to do rapidshare-a,SBB-a ili neceg drugog?
Update-ovao sam USD1.3.5.1 takodje i rapidshare plug in.

homerruma је рекао...

@masina_c

Citat iz ShoutMix:

"# GLazaKamikaza "Mene vise brinu brzine koje preko dana spadaju sramotno.."

Details
22:12 Oct 18, 2008
#

# GLazaKamikaza "Zezamo i mi Rapidshare pa...:-)"

Details
22:10 Oct 18, 2008
#


# Guest "Opet je poceo da zeza rapidshare: You have reached the download limit for free-users. Would you like more? ... Or try again in about 14 minutes."

Details
12:34 Oct 7, 2008
"
Pretpostavka je da je do rapidshare-a,probaj da skidas sa nekog drugog servisa za upload fajlova,tako ces iskontrolisati SBB,racunar,program sa kojim skidas.

savic је рекао...

ja sam ovo probao i modem posle toga nije tri sata mogao da prepozna mrezu,jedva se vratio u normalu,jel zna neko u cemu je problem?

commando је рекао...

@igor
Ja ako treba da ponavljam za svakog posebno samo to da radim - nista drugo...

Lepo sam naveo gore za korisnike SBB-a ako si jedan od njih i imas modem WebStar mora da se podesi u USD-u pauza na minimalno 1,35-40 sekundi jer ako je manja modem izbaci trougao sa upozorenjem dole desno pored sata i moze se vratiti jedino rucno gasenjem modema ili vadjenjem prikljucka od ispravljaca na 10-15 sec.

Znaci u Settings-u USD-a mora biti 1,40 ali najbolje je da bude cisto cifra 2 sto ce omoguciti modemu dovoljno vremena da se sam resetuje.

I citajte prvo sve postove pa onda postavljajte pitanja.

Vise nisam na SBB-u ni na ADSL-u trebao bih preci ovih dana na SAT-NET

savic је рекао...

ja sam probao sa ovim ip changer-om da promenim i posle toga je doslo do problema,modem se resetovao ali posle tri sata nije mogao da se konektuje,koristim modem Scientific Atlanta,da znam ne bih pitao verovatno,ako mozes pomogni,ako ne,nemoj da odgovaras?

masina_c је рекао...

@igor
Ja koristim ovaj IP changer i radi mi odlicno,naravno postoji mogucnost da zabaguje tada treba samo da iskljucis svoj modem iz struje i sacekas par minuta,pa restartuj racunar i kad krene da podize utaknes modem u struju ponovo i tad bi trebalo da bude sve ok.(ja sam skinuo sinoc 14 linkova i zabagovao je na poslednja dva i nije uopste hteo da promeni,uradio sam ovo gore navedeno i to je to,malo eksperimentisi sam,radi sigurno,i ja sam imao problema na pocetku).Jedino sto treba da promenis od navedenih podesavanja gore je vreme cekanja za koje treba da ti se promeni IP adressa znaci povecas sa 1,2 na 1,7, a ostalo je sve isto,promenis ime konekije u Wireless,iskopiras folder kad ga ekstaraktujes u USDownloader folder,podesis Scheduler i svuda stavis IP Changer,bitno je da posle svega restartujes USDownloader da bi prihvatio sve promene,i probaj prvo na malim fajlovima od po 5 mb da se ne cimas sa onim od po 100 MB ili vecim.To bi trebalo da bude to,ja sam to sve uradio i radi.Inace ovako nesto neces naci nigde,zato ispostuj ovo sto su ljudi ovde uradili i malo se potrudi sam.

commando је рекао...

@igor
Kao sto vidis iz naznacenog nisi u pravu, ili si nov sa modemom pa neznas to podesiti, a ako je tako nema ti pomoci.

Jos jedna stvar postoje dva tipa modema Scientific Atlanta WebStar v2 i v1 e na verziji 1 ne radi ovaj changer to je i opisano. Ali s obzirom da si ti od skoro na SBB-u koliko vidim dobio si sigurno v2, s tim da to mozes i proveriti kucanjem u browser http://198.168.100.1 i mocices procitati koji je tip.

A ako nemozes ukapirati kako da povezes IPChanger ti onda nemoj ni da skidas sa njim vec cekaj izmedju fajlova onih 15 min.

Ja sam sa njim skidao po 200 fajlova u proseku bez cekanja dnevno na 512/64 dok je bila sada je ta veza 1024/128

savic је рекао...

jel ima neke veze dali je povezan na lan ili usb?mislim da je v2 oznaka je epc2100r2

commando је рекао...

Naravno da ima ovaj ip moze raditi samo sa LAN karticom iliti "mreznom" jer lepo je receno da menja mac adresu na mreznoj karti a samim tim i IP.

USB varijanta nema mogucnost promeniti IP ... tj preko cega bi ???

savic је рекао...

kod mene i ide preko mrezne kartice,ali kod mene ne radi to je sigurno,skine jedan fajl,modem se resetuje,ali nece da uzme drugu adresu i onda moram da cekam po sat vremena da uzme svoju,nista ne pomaze..ni gasenje,ni onaj restore.bat,dok se sam ne nadje svoju adresu,a to traje najmanje sat vremena...

Анониман је рекао...

meni sporo skida u cemu je problem trebao bi da ide 120kb on je na 30.65kb

savic је рекао...

to je do rapida,zavisi u koje vreme,obicno od 18 do 00h ide tako sporo,a u ostalim casovima ide normalno...

Анониман је рекао...

Moze li pomoc za modem WebSTAR EPC2100R2 (podesen i uradjen po uputsvu)? Modem se resetuje i prilikom trazenje nove adrese resetuje komp. Znali neko u cemu moze biti problem?
Hvala

Анониман је рекао...

podesio sam program po uputstvu ali kao i vecini ljudi ne sljaka,ne znam dal je problem do rapida ali pri rekonektovanju modema nikako da "uhvati" novi link....ako nekom normalno sljaka program molio bih za pomoc,moj msn je mali_kica@hotmail.com
svaka pomoc je dobrodosla

masina_c је рекао...

Meni je ovo radilo savrseno ali vise mi ne radi i to negde oko prvog maja su krenuli problemi.Mislim da je zbog SBB-a,da li neko moze da mi potvrdi tu informaciju,da li SBB ne dozvoljava vise promenu IP adrese.Resetuje modem promeni MAC adresu ali od nove IP ni govora.
Ako neko zna u cemu je problem,neka ostavi svoj komentar.Hvala!

Lion је рекао...

Pozdrav svima,
vec dugo koristim ove zlatne alatke i sve super radi, medjutim planiram da predjem na WINDOWS 7 pa me zanima dali ce raditi i na tom OS...
Hvla

commando је рекао...

Nema razloga da ne radi. Radice i u win7. Mada sam presao na JDownloader jer je mnooooooooogo bolji.

Lion је рекао...

Pozdrav svima,
Commando hvala na brzom odgovoru
sledece je u pitanju: na wireless-u sam, instalirao sam WINDOWS 7 u kojem „uopste ne postoji mogucnost“ da se ime mreznog adaptera (u mom slucaju "Local Area Connection") promeni u neko drugo (do sad je to bilo „Wireless“) a to znaci da kad uradim „desni klik“ na ikonicu mreznog adaptera nista se ne desava, ako postoji neki drugi nacin bio bih veoma zahvalan na pojasnjenju.

Hvala na preporuci probat cu Jdownloader

commando је рекао...

Ko kaze da nemoze?

Odes u konekciju pored sata kliknes levim tasterom na nju, Zatim Open Network and Sharing Center, zatim levo Change adapter seting on ti otvori konekcije i ti kliknes na naprimer Local Area Connection i samo umesto nje zamenis ime u Wireless.

Lion је рекао...

opet ja
commando hvala na pojasnjenju ali sad je nova avantura, naime nece da se reconnect-uje (promenio sam ime mreznog adaptera u Wireless)kad kliknem changeIP.bat nesta se desi, ne znam sta traje 1 sec (na XP)to je bilo disconnect pa connect...
Probao sam da skidam i kad skinem 100 Mb treba mu vise od 10 min za sledeci fajl (koliko tacno ne znam nisam docekao)...
Hvala

Lion је рекао...

...proradilo
ako nekog interesuje; instalirao sam istu verziju OS (Windows 7 Pro) ali sa drugog diska

Pozdrav

commando је рекао...

Ako koristis USD ili bilo koji drugi JDownloader primer moras mu u opcijama podesiti da reconnect bude 1 min 40 sekundi jer toliko modemu treba vremena da se restartuje sve ispod toga modem ce da glavi i da se zaglupi jer ne moze da stigne da izvrsi reset.

U tom slucaju da bi ga vratio u radno stanje moras ga iskljuciti iz mreze na 3-5 minuta pa ukljuciti.

bTwuRdE4d је рекао...

Moze li neko da mi pomogne? Imam 15 godina i zeleo bih da mi neko kaze kako da skidam fajove sa rapidshare-a preko jDownloadera a da ne cekam 15 min....modem mi je SBB Scientific Atlanta...

Bojan032 је рекао...

Mene takodje zanima da li je moguce sve ovo akgtivirati da radi na jDownloaderu, ako neko ima vremena neka objasni, bio bih mu vrlo zahvalan.moje e-mail je za1noc@gmail.com a ako ga mrzi da salje na isti neka ostavi post.Hvala!!!

commando је рекао...

Naravno da je moguce. Tu skriptu ubacis u jdownloader i localarea connections promenis u wireless zato sto tako pise u skripti.

Arsa је рекао...

Imam 4 kompa prikacena preko belkin rutera pa me zanima da li moze da se menja ip adresa u mom slucaju.

mikan је рекао...

Ovaj IPchanger je radio do pre 7-8 dana prelepo, ali sada ne daje novu adresu već da 192.168.100.10 i tako stoji jedno pola sata i onda proradi sa novom adresom (nekad dabije opet onu staru). Ne pomaže nikakav reset, ukidanje napajanja i slično, kao da je blokiran od SBB (Downstream Status
za to vreme stoji da je locked) i posle nekog vremena proradi.
Ima li leka? Pozdrav, Mikan.