четвртак, 1. мај 2008.

USD 01.05.2008

USD 01.05.2008 Universal Share Downloader

Ovo je verzija USD-a sa svim momentalno dostupnim pluginovima,pomocu koje mozemo automatski skidati fajlove sa servera na koje korisnici uploaduju svoje fajlove,video,audio,izvrsne(.exe-programe) i dr.Spisak servera sa kojih USD automatski skida nalazi se na kraju posta.Ova verzija skup je programa i pluginova koje su isprobali i preporucili saradnici ovoga bloga,ipak moguce je da nije savrsena a korisnici ce u komentarima ukazati na greske i ukoliko je moguce ispravicemo iste.

Sta je potrebno od alata?

Nije obavezno ali ne moze da skodi.

1.U sistem je potrebno raspakovati biblioteku Openssl(Link) u C:\WINDOWS\system32 direktorijum.Naravno ako se operativni sistem nalazi na nekoj drugoj particiji i direktorijum system32 nalazice se u istoj!

2.Instalirati Microsoft.NET Framework 2.0 Service Pack 1(Link),skinuti sa majkrosoftovog sajta i klikom na ikonu pokrenuti instalaciju.
PAZNJA Preporuka je,takoreci obavezno, da ukoliko imate instaliran Framework 1 ili Framework 3 ili Framework 3.5 obavezno uninstalirate (Start/Control Panel/Add or Remove program) iste!



Obavezno

3. USD+CAP+RECONNECT USD 01.05.2008(Link)

U redu skinuli smo i instalirali Openssl i Microsoft.NET Framework 2.0 Service Pack 1 sta dalje?
USD paket raspakovacemo u folder gde nama najvise odgovara i pokrenuti aplikaciju-program
USDownloader klikom na ikonicu:


U prozoru programa vec se nalaze neki linkovi sa kojima mozemo testirati funkcionalnost programa.Download cemo pokrenuti klikom na ikonicu:


Ili mozemo dodati svoje linkove koje cemo najpre kopirati u clipboard a zatim kliknuti na ikonicu:



Sta je jos vazno?
Kada skidamo fajlove sa servera na kojima su postavljeni postoje neka ogranicenja.Server zabranjuje skidanje sledeceg fajla dok ne prodje odredjeni vremenski period tako sto pamti IP adresu sa koje je fajl skinut.Neki provajderi prilikom restartovanja modema-rutera korisnicima dodeljuju novu IP adresu.Znaci potrebno je restartovati modem i moguce je skinuti sledeci fajl.USD ima mogucnost Zadaci-Scheduler gde mu zadajemo kada i sta da uradi.Jedna od mogucnosti je pokretanje nekoga programa(za nas ce biti interesantna rekonekcija modema).Klikom na ikonu:

Otvorice se prozor:Kliknemo na Scheduler otvara se:

Cekiramo Use scheduler i kliknemo na:


otvara se:klik na ikonicu folder i pronadjemo program koji se izvrsava.

Zadali smo:izvrsava se svaki dan-posle skidanja fajl-,izvrsi program (reconnect)-sakriveno(u pozadini)-sacekaj da se zadatak izvrsi.

Koji program pozvati za rekonekciju modema?

U ovom paketu nalazi se fajl za rekonekciju reconnect a posto je ovaj post vec postao preopsiran nacin njegove upotrebe mozete pogledati na ovom linku.

commando
Lista sajtova sa kojih USDownloader skida automatski

4shared.com
axifile.com
divshare.com
egoshare.com
filefactory.com
filefront.com
ifolder.ru
letitbit.net
load.to
mediafire.com
meetfile.com
megarotic.com
megashare.com
megashares.com
megaupload.com
midload.com
netload.in
rapidshare.de
sexuploader.com
speedyshare.com
uploaded.to
vipfile.com
zippyshare.com
zshare.net

Kliknite na komentare i posalji isti

24 коментара:

commando је рекао...

Dobro, gornji post sada možeš i skinuti, u suštini je isti kao i ovaj.

Jesi li ispitao ovaj USD 01.05.2008 i ako jesi kakvi su utisci?

Napominjem ademare-a da dopuni profil glupo je da jedini on od nas troice nema u prikazu email adresu i slično.

Mogao bi se uključiti još neko u teme da nas bude više.

Pozvao sam i ljude sa: http://www.divx-titlovi.com/ da se priključe u komentarima i eventualno novim idejama.

Ako dobijem vremena ispitaću još koji server od onih što su ostali da li automatski preuzimaju.

homerruma је рекао...

Zaglavlje ce biti izbrisano kada jos malo uredim ovaj.
Nisam ispitao detaljno ali ono sto je bilo problematicno jesam.Skida 4shared.com.Netload.in i rapid otvara veliki prozor i odbrojava od 100.
Pozivnice su otvorene a broj posetilaca govori da je blog posecen ali je ocigledno da korisnici dodju samo da pokupe linkove!
Svaki predlog koji ce doprineti da zainteresujemo korisnike za aktivno ucesce dobrodosao je!

ademare је рекао...

E-mail i podaci iz profila nisu nikakva tajna vec mi jednostavno nije palo na pamet, nisam gledao ni vase.

Darko G. је рекао...

Poseta je poseta, bar ja tako vidim.
I ne valja da svako ostavi po neki komentar,bilo bi ih previše , a već dosta toga ima da se briše (čini mi se).
Mislim da je dovoljno ovako da se javljaju ljudi koji imaju problem,i oni koji znaju da ga reše,drugi se već tu negde nađu..
Besmisleno je da bude mnogo postova "meni radi" ili "meni ne radi".

Анониман је рекао...

pozdrav dobri ljudi :) zelim da vam se javim i da kazem da sa ovim paketom od 1.05 skida sa 4shared i bas sam srecan :) hvala vam puno puno puno :)

homerruma је рекао...

@volimdownload
Drago mi je da smo bili od koristi.

commando је рекао...

Može li se kako ispraviti da ne iskače dos prozor u preuzimanju, to jest ako iskače da to radi u pozadini svih programa?

Inače više koristim staru verziju, sa njom skidam sve bez problema, naravno i rapid kada su srećni sati.

ademare је рекао...

Za to bi trebalo da sluzi opcija Run u Sheduleru pa da se izabere opcija Hidden, ali kod mene to nikada nije radilo.To je sto se tice na primer IP changera, a ako hoces da iskljucis obavestenje da je zavrsio download fajla onda pod Popup Window iskljuci tu opciju.

homerruma је рекао...

Upravo sam isprobao i tacno je:opcija Run u Sheduleru pa se izabere opcija Hidden i cekirao sam Wait for completion.Za rekonekciju koristim reconnect .bat fajl i dos prozor mi je sakriven.

commando је рекао...

Ispostovao sam ovo za Sheduler i radi.

Doduse ja sam ga iskljucio skroz posto kod mene reconect i ne moze da radi. (SBB, Cabl-net)

Mogla bi da se pokrene i jedna tema u vezi proxy-ja. Znam da sa njima moze sigurno, ako se nadju brze proxy adrese a u USD-u sam video da moze da se ukljuce proxy-ji preko HTTP Proxy.

Video sam da postoji mogucnost ubaciti proxy i u proxy listu.

Ako neko ima neku ideju i opis kako ovo funkcionise sa USD-om neka se javi ili ovde ili na mail, pa cemo nadam se otvoriti i tu temu sa detaljnim objasnjenjima.

commando је рекао...

Nasao sam ovo:
http://www.hellorapid.com/

ademare је рекао...

Jesi li isao na onu adresu sa forum.ru sto sam ti je davno napisao. Imas sve u slikama.Podesavanje proxy-a , u Scheduleru imas opciju Change proxy, podesavanje plugina. Spisak proxy servisa. Programi koji proveravaju proxy servise. Detaljnije i slikovitije neces nigde naci.

ademare је рекао...

Najveca mana Usd-a zbog koje su mi propali srecni sati. Jedina prednost CL nad Usd-om koju sam do sada uocio je automatska provera linkova pre stavljanja linkova u fajl listu. Usd bi trebao da ima nesto slicno opcaju Only Check links ali ona ne radi kako bi trebalo. Juce posle posete zubaru nisam bio bas u formi i umesto da rucno proverim bas svaki link vidim radi 1,2,3,4 i ostale samo iskopiram. Jutros vidim ne postoje 7 i 9 i sl. i tako u sve tri arhive. Osalo je samo da izvrsim brisanje. Zato savet za USD svaki link prvo rucno proveriti.

homerruma је рекао...

@ademare
100% si u pravu!Koristan komentar.

homerruma је рекао...

Postavio sam mali alat za proveru rapid linkova u dnu bloga.Nadam se da ne smeta a da ce biti koristan.
P.S.
Ako ne radi pravilno molim prijavite.

ademare је рекао...

Zainteresovao si me za ovu temu pa sam malo googlao. Skripta je stvarno brza , brza od mnogih sajtova posvecenih tome. Ogranicenje koje sam primetio je da ne prihvata vise od otprilike 200 linkova. Po toj odlici ima i dosta boljih koje prihvataju i 900. Drugo pitanje je bezbednost. Ima dosta tih skripti koje kradu Cookies i slicno.

commando је рекао...

Evo i ovaj:
http://www.rapid-hook.com/index.php

Pitanje gde naci proxy checker, koji ce da proverava ispravne proxy-je a uz to i brzinu istih. Ovo da bih odabrao naravno samo najbrze.

Do sada sam nasao 10 proxy adresa ali rucno sto je malo mukotrpno. Jer treba da svaki kada krene vidim brzinu preuzimanja u USD-u pa sledeci, pa sledeci.

Inace o proxy-ju ne bih jos otvarao temu samo da kazem da ovih 10 proxy adresa radi fantasticno sa USD-om svi idu 58-60 Kb/s na 512/64

I jos nesto, kada ih ukljucim ne vidim nikakvu razliku kao da sam na svojoj IP adresi.

homerruma је рекао...

Pitanje proxy-ja je svakako zanimljivo za kablovske i wireless korisnike i svakako zasluzuje novi post.Kazes da si zadovoljan sa onima koje si nasao,njihovom brzinom pre svega.Kada ih ispratis nekolio dana ako si voljan podeli svoje utiske sa korisnicima,mislim da je najsvrsishodnije u novom postu.

Иван Лесендић је рекао...

Skinuo sam Happy hour checker podesio sam da startuje USD automatski po prepoznavanju srecnih sata.
Ne znam samo kako da podesim u sheduleru da kada USD ne prepozna Rapidshareov kod (tj. kad se zavrse srecni sati) da ugasi kompjuter. Jel zna neko od vas?

homerruma је рекао...

@Aleksandar
U zadacima kombinuj pod ako-onda.
Ako-Task-ne prepozna Rapidshareov kod
Onda-Action-Shutdown computer

commando је рекао...

@aleksandar U notepedu napravi liniju:

C:\WINDOWS\SYSTEM32\TSSHUTDN.EXE 0 /DELAY:0 /POWERDOWN

Snimi kao shutdown.bat

U RSHappyHourChecker-u u donjem redu reci mu gde ti je putanja do fajla shootdown.bat

Za gornji red naravno stavi putanju gde ti se nalazi USDownloader.exe

Анониман је рекао...

nadam se da će netko od vas ovo vijeti i pročitati i pomoći mi
evo o čemu se radi, do prije par dana sam super skidala uglavnom sa filefactory.com ali zadnja dva dana jednostavno neće da mi skine niti jedan file od tamo, učitava mi se link po 4 puta i nakon toga prelazi na slijedeći i tako sve ispočetka
napominjem da sam instalirala sve kako ste dali u uputama a ra reconect koristim ADSL Autoconect program koji mi savršeno radi
ima li nade za kakvu pomoć?

ademare је рекао...

Filefactory.com je promenio slova sifri tako da nijedan program vise ne moze automatski da skida fajlove

commando је рекао...

Za filefactory mora da se kucaju kodovi to je bilo i u ranijim verzijama USD-a za njega.