четвртак, 24. април 2008.

Cilj i svrha Bloga

Ovaj Blog nije moj ali bih ipak hteo da dam svoje vidjenje. Cilj bloga nije da svi automatski preuzmemo Homerruma paket. Cak i da smo svi to uradili osim saradnika niko nije ostavio ni jedan komentar o radu programa. Pitanje je koliko je razlicitih ljudi do sada posetilo blog. Po mojoj proceni bar nekoliko desetina. Do pre destak dana preuzimanje HR paketa je bilo najbolje i najjdnostavnije resenje. I ja sam to stalno cinio.
Situacija se promenila i zato smatram da bi smo svi zainterosovani mogli da doprinesemo da HR paket bude sto bolji i efikasniji.
Pregled trenutne situacije je sledeci. Dimonius autor programa se nikad nije ni bavio prepoznavanjem slova. Tvorci CAP programa koji je obavljao taj deo obustavili su razvoj. Danas postoje TRI alternativna resenja zasnovana na Symseek-u. Iako su resenja naoko ista rezultati su razliciti usled drugacije implementacije.
To su : XXXL-15 http://rapidshare.com/files/108889698/XXXXL-15.rar
Blackmanosova verzija njegov sajt http://blackmanos.net.ru/warez/blackmanos/ za pristup linkovima i komentarima potrebna je registracija.
USD lite autor Kireev Sasha http://rapidshare.com/files/109901347/XIR3K963.rar sifra forum.ru-board.com
Ovo su sve originalni linkovi samih autora. Ovo naglasavam jer se stalno ne samo vezano za USD vec i ostale programe Cryptload i E-lephant pominju virusi jer pojedini anti virusni programi delove ovih programa proglasavaju za viruse.
Ove linkove objavljujem da bi sto vise ljudi moglo da ih isproba i da na ovom blogu objavi svoja iskustva. Na primer na Ruskim forumima najvise ljudi hvale Blacmanosovu verziju da najbolje i najtacnije prepoznaje slova. I ostale verzije imaju svoje postovaoce.
Samo zajedno razmenom iskustava mozemo doci do sto boljeg programa.

Kliknite na komentare i posalji isti

8 коментара:

Анониман је рекао...

Kod mene ovo ne radi..
@ademare:koja od ovih verzija je ona koja se instalira?Ja sam koristio neku SK's USD i radila je ok

ademare је рекао...

XXXL se instalira Blckmanos je exe. fajl koji raspakuje a USD lite samo raspakujes koju si probao?

Darko G. је рекао...

Probao sam sad i ovo iz linka koji si dao.To će biti to , samo što sam ja do sada imao englesku verziju,koja se instalirala kao SK's USD (sreća pa znam ruski).Mada ni ovo ne radi- ne prepoznaje kod...
Zanimljivo da do sada kad je izlazila nova verzija automatski me prebacivao na rapid stranu za download nove verzije,koju kad pokreneš setup,instalira se preko stare i pita da li želiš da zadržiš podešavanja od pre,a za sada još uvek ništa.
Verziju koja se raspakuje sam pokrenuo i isto nije prepoznavala.
Ah, da kod mene se uvek video kod koji se traži u posebnom prozoru ( i ceo postupak prepoznavanja), a ovde toga nema?

homerruma је рекао...

@ademare
"Ovaj Blog nije moj..."
Ovo je blog svih nas zato i stoji pozivnica za saradnju.Ja fizicki ne mogu da ispratim desavanja,danas sam ceo dan bio odsutan,pa jos jednom pozivam posaljite mail,postanite saradnik i slobodno objavljujte postove!

"Do pre destak dana preuzimanje HR paketa je bilo najbolje i najjednostavnije resenje."
Moj paket nije nikakva mudrolija,u njemu je resenje od Kireev Sasha a ademare je potpuno u pravu najjednostavnije jeste,skines pokrenes i koristis.Namenjeno je samo radi lakseg snalazenja za posetnike a kasnije ce svako naci kombinaciju koja njemu najvise odgovara.


"Pitanje je koliko je razlicitih ljudi do sada posetilo blog."
Postavio sam link za zaineresovane za statistiku bloga ispod
Posetilac broj:taj i taj
LINK:
Pogledaj statistiku bloga

"Cak i da smo svi to uradili osim saradnika niko nije ostavio ni jedan komentar o radu programa"
Tacno,dakle ne samo komentar posaljite mi mail na homerruma@yahoo.com i OBJAVLJUJTE POSTOVE(TEME)!!!

ademare је рекао...

Homerruma Moj post je totalno bez ikakve namere da kritikuje bilo tebe bilo sam blog. Ne znam zasto i kako si tako razumeo. Ideja posta je da se sto vise posetilaca aktivira da daju svoj doprinos ostavljajuci komentare a ne samo da cekaju novi "paket" koji i sam ima mesta za poboljsavanja jer se i sama situacija oko rapida stalno menja.

ademare је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
homerruma је рекао...

@ademare
Tako sam i shvatio.Cak sta vise ne samo komentare vec i postove.Sasvim jasno sam rekao da fizicki ne mogu sedeti uz racunar 24 sata i pratiti sta se desava.
Pozdrav za ademare i sve koji pomazu drugima

ademare је рекао...

Dare023 ovi sa rapida svakih pola sata menjaju izgled slova i trenutno mi ne radi ni jedna verzija. Videcemo sta ce dalje biti.