субота, 19. април 2008.

Premestena tema: [Tutorial] Rapidshare Free Users Download

Danas sam dobio postu sa naslovom: Re: Premestena tema: [Tutorial] Rapidshare Free Users Download [elitesecurity.pracenje.teme]
"(19.04.2008. - 11:22) Tema je premestena iz foruma (File Sharing:
forum/193 ) u forum (Arhiva: forum/164 )."

Od dobijanja obavestenja pristup temi vise nije moguc.
Zasto je tema arhivirana(izbrisana) nemamo pojma.

Zato sam otvorio blog u nadi da ce se oni koji su bili zainteresovani za ovu temu
okupiti ovde i razmenjivati iskustva.Da li je ovaj potez koristan
vreme ce pokazati.

Kliknite na komentare i posalji isti

6 коментара:

Unknown је рекао...

Izgleda da su zaplasili elitesecurity likovi sa rapida i ovi zatvorili forum,ili su im mozda i platili...
verovatno je dosta ljudi islo sa elitesecurity na rapidshare linkove,ili ne znam kako to sve funkcionise,znam samo da mi nedostaje besplatan Rapidshare Free Users Download...:(

n3OmIKImiKIus је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
n3OmIKImiKIus је рекао...

Iskreno se nadam da ce u skorije vreme nesto biti za free users.Primetio sam na sajtu da nema teme,ali sam mislio da sam ja nesto u podesavanjima namestio.Izgleda da je rapid veoma uticajan.Ali...Ko se zadnnji smeje...znate vec nastavak.Nadamo se uskorom povratku free user downloada

Анониман је рекао...

Ljudi CryptLoad odlicno radi kada se apdejtuje.

ademare је рекао...

Stvarno je glupo sto su nam skinuli temu. Pogledao sam ovaj drugi domaci forum i najblaze receno nije ni prineti onom nasem.

xenoncitydottk је рекао...
Аутор је уклонио коментар.